Kalite Politikamız

Öz Hicret Otomotiv, müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkararak, en güvenilir ve tercih edilir Özel Servis olmayı ilke edinmiş, yönetim ve kalite politikasını bu doğrultuda düzenlemiştir.

Bu politikanın sürekliliğini sağlamak amacıyla;

  • Servis faaliyetlerimiz de Müşteri Odaklı Yaklaşımla hareket etmek.
  • Sunduğumuz hizmetlerle, müşteri memnuniyetini maksimum seviyeye çıkarmak.
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini karşılamaya yönelik ürün ve hizmetleri sunmak.
  • Teknolojiyi yakından takip edip, edindiğimiz birikimi müşterilerimizi hizmetine sunmak.
  • Personelimizin ve müşterilerimizin önerilerine her zaman açık olmak.
  • Bütün enerjimizi, kurum kültürüne ve müşterilerimize değer katmak için harcamak.
  • Kalitede sürekliliği sağlamak ve çıtayı sürekli yükseltmek.
  • Sorunları zamanında tespit ederek etkili ve hızlı çözüm üretmek.
  • Yeni fikirler geliştirmek ve bu konuda personelimizi teşvik etmek.
  • Kurum içi ve kurum dışı iletişimleri hızlı ve etkili bir şekilde gerçekleştirmek.